Info utile

Contracte, facturi,
index, plăți

Preavizul de deconectare

Previzul de deconectare îl primești atunci când înregistrezi restanțe la plata facturilor.

Când nu îți achiți facturile de gaze naturale la timp, adică scadența fost depășită, primești preavizul de deconectare.

ATENȚIE!

Poți primi mai multe preavize de deconectare în cazul în care ai mai multe facturi neachitate. Dacă nu achiți toate facturile restante, preavizele aferente facturilor rămase neachitate își vor păstra valabilitatea.

În cazul în care ai primit unul sau mai multe preavize de deconectare, iată care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru evitarea deconectării:

  • Pe fiecare preaviz vei găsi suma restantă pe care o ai de achitat;
  • Găsești și costurile aferente deconectării și reconectarii, în cazul în care ai fost deconectat de la rețeaua de gaze naturale, pe care trebuie să le achiți. Trebuie să știi că aceste costuri sunt variabile și sunt calculate în conformitate cu reglementările în vigoare.

ATENȚIE!

Preavizul de decontectare te atenționează că plata restanțelor trebuie făcută până la o anumită dată.

Reconectarea la rețeaua de gaze naturale

Reconectarea sau reluarea furnizării de gaze naturale este posibilă doar după plata tuturor facturilor restante.

Pentru a relua furnizarea de gaze naturale la locul tău de consum trebuie să:

  • Achiți integral toate facturile restante;
  • Să ne trimiți dovada plății;

După ce ne trimiți dovada plății, noi verificăm și dacă totul este în regulă te vom reconecta.

Dovada plății diferă în funcție de modalitatea de plată pe care ai ales-o cum ar fi: chitanță, extras de cont, e-mail confirmare de plată, etc.

ATENȚIE!

Pe următoarea factură, pe lângă totalul de plată pentru consumul de gaze vei avea de achitat și taxele pentru deconectare și reconectare.

Plata se poate efectua prin modalitățile de plată de mai jos și pe care le găsești și pe factură:

  • Online  sau scanând codul QR de pe factură;
  • În rețele Westaco, Paypoint, SelfPay, Un-Doi Centru de plăți, scanând codul de bare de pe factură;
  • Aplicația Pago, Un-Doi Centru de Plăți;
  • Prin virament bancar în contul RO11 BRMA 0999 1000 9123 0921 – deschis la Exim Banca Românească

După ce achiți, te rugăm să ne trimiți dovada plății împreună cu datele tale de client (nume, prenume, cod client) prin intermediul formularului de contact.