Info utile

Contracte, facturi,
index, plăți

Preavizul de deconectare 

Poți primi preavizul/preavizele de deconectare atunci când nu ai achitat la timp una sau mai multe facturi, adică scadența acestora a fost depășită.

IMPORTANT!
În cazul în care ai mai multe facturi neachitate, poți primi mai multe preavize de deconectare. Dacă nu achiți toate facturile restante, preavizele aferente facturilor rămase neachitate își vor păstra valabilitatea.

Dacă ești în situația în care ai fost deconectat urmează pașii de mai jos pentru a putea fi reconectat la rețeaua de gaze naturale:

1. Achită întegral toate facturile restante

2. Trimite-ne aici dovada plății(ordinul de plată) pe care să fie specificat numărul facturii, codul de client și contul de contract.

După ce ne trimiți dovada plății, noi verificăm și dacă totul este în regulă te vom reconecta.

Atenție!
Pe următoarea factură, pe lângă totalul de plată pentru consumul de gaze, vei avea de achitat și taxele pentru deconectare și reconectare.

Unde și cum pot plăti restanțele?

  • Modalitățile de plată sunt aceleași ca cele pentru factură și le poți găsi aici
  • Pe preavizul de deconectare găsești un cod de bare pe care îl poți folosi pentru a face plata la unul dintre partenerii noștri și un cod QR pe care îl poți scana cu telefonul mobil pentru a face plata online

Te rugăm să nu uiti să ne trimiți aici dovada plății (ordinul de plată) , pe care să fie menționat:

  • Codul de client
  • Contul de contract
  • Numărul facturii